
Mladen Mitic (született 1977-ben) a Belgrádi Egyetem Szervezéstudományi karán szerzettrendszermérnöki diplomát, majd Lausanne-ban elvégezte az IMD üzleti iskola stratégiai menedzsment programját. 20 éves tapasztalattal rendelkezik a távközlési iparágban a növekedés, a digitális átalakulás és a kereskedelmi kiválóság előmozdítása terén. Pályafutása során 2011-2016 között a Telenor Norvégia marketing és termékfejlesztési igazgatói, valamint a CLM, stratégia és csatornamenedzsment vezetői pozícióit töltötte be. Ezt követően 2019-ig a dán TDC Business vállalatnál dolgozott a marketing területért felelős vezetőként. A Szlovák Telekomnál 2021-2024 között eltöltött három éve alatt a vezető ügyfélelégedettségi mutatók mellett kiemelkedő üzleti eredményeket ért el a lakossági területen, mint az Igazgatóság tagja és a tömegpiacért felelős kereskedelmi vezető. 2024 júniusától a Deutsche Telekom európai tagvállalatok lakossági szegmenseinek kereskedelmi növekedéséért felelős vezetője (Senior Vice President).